Alla sexleksaker förtjänar ett eget namn!

1kommentarer

image32

Ibland är det svårt att styra över sina impulser. Stackars NW visste inte vem som skickat det. Hans svar på sms:et fick mig att undra vem det var som mottog det egentligen. Men det var säkert han, frågade på msn senare. Och nej. Bara för det här är jag inte mer social än jag har vart innan. Är fortfarande social fobiker eller något. Har fortfarande telefonfobi. Mobiler är till för att sms:a ifrån. Eller kanske inte social fobi, men blyghet som fan. Dock verkar ingen på nätet tro på mig när jag kommer och påstår att jag är blyg. Det till trots att jag är mig själv sjukt mycket på nätet. Kanske ibland ger en "bättre" bild av mig själv än vad verkligheten säger, ibland. Men oftast inte. Även de
vidrigaste detaljerna är värda att berättas. Fast nä. Beror på sällskap, på nätet. Men nu flummar jag mest med texten, eftersom jag börjar bli trött. Har kommit på vad jag ska sticka! Ett fodral till Nasse. Och apropå Nasse, som är en sexleksak (dock förtids pensionerad).

Alla sexleksaker oavsett storlek och användningsområde bör få ett eget namn. Tycker jag då. Det blir enklare och roligare om de någon gång kommer på tal. Fast har man en typ Dolphin eller vad de heter kanske man inte ska döpa den till Flipper eller något annat stört namn. Typ "Hajen" eller "Sharky" hade vart grymmare i det läget. Sen de som döper en sexleksak efter en partner. Tänk om man av någon händelse byter parner. Då kan man ju inte byta namn på sexleksaken. Eller jo man kan ju men då blir de ju fel. Lite kul att ha Mini Martin liggandes i byrålådan
när ens pojkvän heter Niklas eller liknande. Nattfunderingar, don't blame me.

1 kommentarer

Felicia

12 Apr 2008 04:59

Jaha då hamna man här, när man inte hade något att göra :)

Kommentera

Publiceras ej