Blandat.

0kommentarer

Lite kul, när man skriver om sex brukar besöksantalet i bloggstatetisken öka med typ 30% eller ännu mer kanske. Men igår gick det tvärt om nästan neråt. Men haha skit i det. Jag har kommit framtill att tidigare skrivna inlägg där det står något om intressanta karlslokar i min 'fysiska' närhet är bara att stryka. Glöm att ni någonsin har läst något om det. Jag är sexuellt frustrerad till max och kan i vissa stunder snudd på tända på vad som helst. Gick runt och letade efter en låt på youtube igår. Visste inte vad låten hette eller vem som gjort den. Till slut nådde jag framgång. Men då fanns den istället inte på någon torrentsida. Fast hittade den tillslut. Kärlek. Även om det är världens flummigaste låt.


Har stickat 18 cm på min gröna halsduk med rosa och blå pluppar i den är 18cm på bredden och innehåller 25 maskor. Har kommit på att förotum en sovsäck så är det nog rätt lätt/kul att sticka en kjol. Det ska jag göra när jag får tid och ork tror jag.

Vaknade runt 14:30 idag, en skoldag, jag slutar 14:15 på torsdagar. Lyckad dag verkligen. Men mamma hälsade att jag vart i det närmaste medvetslös i morse. Blev inget erikshjälpen denna veckan heller. Och jag som ville sponsra de små ehm ... människorna med några små kronor. Err. Alltså allting på erikshjälpen kostar för lite. Antika möbler kostar typ 50% billigare än vad de skulle auktionerats ut för. Men jag är inte så insatt i möbler och skit så jag orkar inte köpa sånt. Dock måste jag dit och inhandla fler stickor de har säkert strumpstickor liggandes någonstans! Måste hur som helst få en bättre dygnsrytm.

Thanks to nuttis. Har jag fått tips om vad jag kan göra i helgen. Det är tydligen en slags mässa/utställning med exotiska djur och reptiler i helgen utanför Kristianstad. Lätt att man ska dit liksom. Fast jag får tydligen inte göra några impulsköp. Sen vilken djurmässa har jag kommit hem med djur jag inte tänkt köpa? Det har inte hänt sen en marsvinsutställning för typ flera år sedan. Men varje reptil/tropikmässa i Malmö kommer jag inte hem med något annat än burar och bilder. I alla fall länk till informationen om vad det nu är för något. Varför de har satt in annonsen på någon kattgrej har jag ingen aning om. Och den som lyckas lista ut vilket djur det är på bilden får en ... Kram!

Kommentera

Publiceras ej