Dåligt med sömn = extra störda drömmar

0kommentarer

Fick bara sova någon timme i natt eller kanske max 3 timmar. Vaknade inte alls utvilad. Drömde en fest dröm igen.
Jag gick omkring utanför med min stora blå dunjacka, det var mörkt, när jag kom in dit hade jag hela nacken full av snö som smälte och rann kallt längs med ryggen. Det sprang omkring en massa fulla invandrarkillar i hela lägenheten. Jag fick av mig min jacka och började gå runt lite sporadiskt. Så gick jag in i ett rum där det stod en säng mitt i rummet. Och i sängen satt Karolina i rosa pyamas och läste. Jag kröp in under hennes täcke och satte mig med skräddarsits lr vad det heter med hennes täcke som tält. Sen satt jag där inne och vaggade fram och tillbaka och upprepade ordet "Gnu" i olika tonlägen och så.

Kommentera

Publiceras ej