Det man inte vet - det lider man inte av

0kommentarer

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag vill ha mens. Den är en veckas försenad nu och den har aldrig under de tio år som jag har haft mens varit så försenad. Någon dag hit och dit men inte en hel vecka med sju dagar. Jävligt skumt.

Så tänkte jag på att man kanske var på smällen men det skulle ju vara omöjligt iom att jag inte har haft sex sen oktober. Däremot har jag festat några gånger sedan dess. Men inte knullat vad jag vet. Vad jag vet var det ja men jag är 99.9999999999% säker att jag inte har gjort det någon mer gång på fyllan sedan dess.

Hur som helst fick det mig att tänka på uttrycket "Det man inte vet - det lider man inte av". Men det är helt jävla fel. För tänk om man super så jävla mycket att man däckar helt och hållet. Och så kommer någon och sätter på en i sömnen. Efteråt när man vaknar känns det som om inget har hänt. Dock lär man ju märka det när man får gravid "symptom". Och behåller man ungen så finns det säkert stunder då man kommer lida av det beslutet. Tar man bort det kommer man kanske också att få lida för det i framtiden med typ "nu kunde pyret ha firat sin 5års dag".

Kommentera

Publiceras ej