Kåt på sig själv?

3kommentarer

Finns det något uttryck för att vara kåt på sig själv? Alltså inte bara "aaah jag är så kåt på mig själv, älskar verkligen hur mitt hår är i dag". Utan så att man ligger och tänker på sig själv när man onanerar. Cammar med sig själv när man onanerar. Fantiserar om sig själv när man har sex med någon annan. Och så vidare.
Undrar... Eller ja enäggstvillingar, om de skulle vara så pass kåta på sig själva skulle de ju kunna ha sex med varandra. Iofs skulle det räknas som incest. Men det finns ju de som tänder på det också...

Jag har börjat förstå varför folk, i synnerhet killar vill/tjatar/ber/tigger om att få se på en i webcam när de onanerar. Det är ju skitsvårt att hålla kvar en tanke på någon. Jag är helt världelös på't. Jag får tänka typ, eftersom hela min hjärna töms på allt i sådana situationer, provar med allt jag kommer på. Till slut tänker jag typ "vad associerar jag till en kille" och sen försöker jag komma på hur en random kille ser ut, men han får oftast bara lite hår om ens det. Huvudlösa killar har jag inte lyckats bli... Kåt? På. Fast det kanske är förklarligt, eftersom nekrofili inte är speciellt hett.

Apropå nekrofili, tänk om man har sex med någon som dör under samlaget, typ om killen dör när man rider honom och man fortsätter utan att notera att killen har dött. Blir man då en nekrofil? Fan vad grose det hade varit. Fast det är nog isof lättare att göra för killar, och i synnerhet de med liten kuk. Ännu mer i synnerhet de som måste fråga om kuken är inne i fittan, fast de skulle kanske notera att tjejen är död i och med att hon inte svarar på tilltal...

En annan sak som jag funderat på är typ musik. För viss musik blir man typ kåt på. Om det är texten i sig, melodin eller annat typ basen som gör det är en annan femma. Man skulle hitta den ultimata knullmusiken och knulla utav bara helvete till den musiken. Fast man skulle nog få rätt ont i musen då, eller i vad man nu knullas i. Fast åter igen. Storleken på kuken avgör nog lite hur pass ont man får i vilket hål som nu knullas... Hardcore och/eller Hardstyle trance skulle nog kunna vara sådan knullmusik.

Apropå att ha sex, knullruffs. En "frisyr" som jag aldrig har förstått mig på. Eftersom den likar vanlig nattfrisyr, vad jag vet. När någon har påstått att jag har haft en knullruffs och jag sett håret i spegeln har det inte varit alls mycket utöver det vanliga. I och för sig är jag krulltott naturligt men ja. Underligt tycker jag.

Det var nog allt i sexväg som jag hade att komma med nu, jag är lite sådär... Sexuellt frustrerad nu, om det inte redan har märkts av.

3 kommentarer

Frecko

16 Nov 2008 18:28

Hej.

Angående nektofili så är det ju en läggning/böjelse som man tänder på och man blir nog inte nektrofil förren man upptäckt att den man har sex med är död och man tänder på det eller om man nonchalerar det... :)

En annan fråga angående nektrofil och tidelag (sex med djur)

Vad är ordet för när man knullar döda djur? :)



En spontan knull-låt jag kom att tänka på är: Megadeth-Symphony of destruction... :)

Mentaldisease

16 Nov 2008 21:55

Efter lite googling kom jag fram till att det nog heter nekrozoofili när man har sex med döda djur. Undrar om det innefattar om man skulle få för sig att stoppa upp en fiskpinne i musen.

Rolf

17 Jan 2011 07:19

Synd att din bild är borttagen.

Säkert censurerad från hostingen du har den på.

En bra hosting för "vuxenbilder" är skyddsrummet.net som inte censurerar.

Kommentera

Publiceras ej