Krig mellan Frankrike och England

1kommentarer

Drömde att Frankrike och England låg i krig. Vilken tidsepok det var vet jag inte men de hade lyxjakter som båtar i alla fall. Fransmännen skickade in gas som gjorde folk hungriga i misstänkta båtar eller så och sen åt människorna glassplitter eftersom det inte fanns något att äta, sen dog dem. En franskbåt höll som bäst på att bärga en fångstbur (ur djupt vatten) av något slag med fyra döda(häst)tjejer i när en brittisk båt kom åkandes och såg fransmännen. De döda flickorna togs ur fångstburen ut på fransmännens däck, en person i besättningen sa något i stil med "ta ut dem så att jag kan ha sex med dem". Sen var britterna väldigt för nära. En av britterna hoppade ut ifrån sin båt och simmade mot fransmännen (och hans båt åkte förstås mot fransmännen). Sen vet jag inte vad som hände för nästa "scen" är den brittiska mannen(soldaten) på en strand där han hittar en ungtjej (typ 13år) och sen en annan tjej (typ 15år). De går först åt ett håll på stranden. 13åringen plockar upp ett föremål som ligger i sanden och ser ut som vara en del av sanden - det är en fot från en (liten)människa, hon släpper den antagligen. När de ändrar riktning på stranden plockar 15åringen upp en människoarm som ligger i sanden (det är bara benpipan som sticker upp men mera köttiga delar följer med upp när hon tar upp den). Hon skriker till och släpper den. Den brittiska soldaten får ett ryck och börjar leta i sanden där handen låg och hittar ett (svart ruttet/bränt/mumifierat)huvud som han börjar leka med allt medan 15åringen ser på med en väldigt äcklad min. Sen drar hon ifrån honom från platsen och de går upp från stranden på en asfalterad väg ganska brant uppför går dem. Tjejerna frågar vad soldaten heter och han svarar, den äldre tjejen säger att hon heter Marcel vilket det visar sig att den yngre tjejen också heter. Sedan kommer dem in i en stad där de börjar prata, soldaten blir "rädd" för sin egen röst eftersom det ekar väldigt i staden trots att den är "fylld" av folk.

Drömde även att jag var på fest [väldigt mkt festdrömmarpå senaste tiden xD] och fick en tablett från någon, läste inte vad det stod på tabletten men det visade sig innehålla någon form av drog. Senare skulle jag supportra en av mina klasskompisar med en huvudvärkstablett och drog fram (ovetandes) en likdan tablett till henne. Som hon svalde innan jag kom på vad det nog var för innehåll i den.

Sista drömmen handlade om något som mamma säkert skulle uppskattat. Trädgårdsartitektur. Fast vi hade en stor svart mojäng i trädgården, stor som ett hus. Den hade flera rum och var svartlackerad. Flera av mammas kompisar är på väg att gräva ner träd och buskar och så. Jag drar iväg med mamma och kommer med förslaget att vi kan bygga om det svarta till hönshus och något mer (som jag har glömt nu, men som var fördelaktigt för mig i nutid). Hon tyckte det lät som en bra idé. Men sen kom en av hundarna och väckte mig.

1 kommentarer

Olivia

04 Apr 2008 15:35

Bloggsvar 1: Jag brukar också ignorera det jobbiga, så länge det inte är jättejobbigt.. >

Kommentera

Publiceras ej