Misshandla sig själv..

0kommentarer

Note to self: Lyssna inte på Cradle Of Filth [kläder av filt], Dimmu Borgir och Slipknot när du är bakis.

Fick ett sådant ryck igår när jag kom hem och var bakis. Jag fick efter ett tag om möjligt ännu mer ont i huvudet än tidigare. Har typ inte lyssnat på något av de banden på två år. Men fick väl något ryck som sagt.
Nu är jag törstig på te, tio minuter kvar innan morsan påstås gå upp, dock har jag redan hört henne prata med hundarna. Fast det var ett tag sedan. Aja.

Jag förstår mig inte på de som påstår att jag är hysterisk rolig. De flesta av dem har i och för sig aldrig träffat mig, kan ha med det att göra också. För visst jag är kanske rolig att ha att göra med. Men ibland nya människor är jag ungefär lika rolig som ett lik. Om inte ett lik nu är roligare, skulle inte förvånat mig om det vore så. Apropå Cradle of Filth, orka "sjunga" sådär? Snacka om att förstöra sin röst, "sångaren" lär ju gå runt och vara hes jämt, verkligen jämt.

Kommentera

Publiceras ej