Oskulden - en dokusåpa för oskulder

0kommentarer

Caz säger:
tänk att vara 35 och typ oskuld :|
Mentaldisease säger:
rofl
Mentaldisease säger:
man skulle samlat ihop alla oskulder i ett hus snott deras kläder och låta de hållas där
Caz säger:
HAHAHAHAHA
Mentaldisease säger:
allt eftersom folk knullar och mister sin oskuld tar man ut dem ur huset
Caz säger:
dokusåpa :'D
Mentaldisease säger:
ja :D
Caz säger:
tror du man kan vara nudist och oskuld?
Mentaldisease säger:
fast utan utröstning
Mentaldisease säger:
hömm
Mentaldisease säger:
svårt dilemma
Mentaldisease säger:
förmodligen inte oskuldsfull
Mentaldisease säger:
i alla fall xD
Caz säger:
alltså om man valt de själv
Mentaldisease säger:
ja :P
Caz säger:
en sak är säker...
Caz säger:
man lär inte vara blyg
Mentaldisease säger:
precis


Its a fact, jag och caz kommer alltid in på ämnet sex när vi chattar på msn. Det är skrämmande. Dock är det oftast jävligt kul konversationer. Men just den där idén fick mig att tänka på dokusåpan Baren som gick för några år sedan på trean. En av de yngre killarna som kom med i det programmet, en liten skrutt från norrland. Både förlorade oskulden och knullade runt allt eftersom programmet gick på tv. Det var lite kul. Och i och med att jag kom att tänka på Baren, så kom jag inte helt osökt att tänka på Meral eller vad fan hon hette. Programledarplåga som var med i alla dokusåpor och tvprogram hon kunde hitta att vara med i, i alla kanaler som fanns tillgängliga. Undrar vart hon tog vägen? Inte för att jag saknar henne i rutan, gud nej.

På tal om jobbiga programledare så ska Carolina Gynnings morsa flytta ifrån grannbyn där hon bor just nu (om hon inte sålt huset ännu). De har haft de mest vidriga skulpturerna framför huset i flera år. Hoppas vid gud att de tar bort dem om de ska lyckas få huset sålt. Fast Carolina Gynning är inte så jobbig ändå. Det är mest något som alla humorlösa tråkfittor tycker. Och på tal om fittor så är jag sjukt pissnödig just nu. Eftersom jag dricker sjukt mycket te varje dag, har nog druckit 5 koppar redan. Och våra koppar rymmer nästan en hel liter, i alla fall en halvliter.

Inte på tal om något alls, men jag har blivit kär i Infected Mushroom igen. Har lyssnat på dem hela dagen idag typ. Jag är kär i den skalliges "engelska" uttal (han bryter på israeliska). Och kär i den andras hår (han är långhårig). Det är typ kärlek. Och för att inte tala om musiken de spelar. Kärlek för öronen. Den skallige liknar dock Jason tycker jag och det ÄR läskigt. På tal om Jason har jag inte hört av honom på bra länge nu. Och det är superskönt faktiskt. Han är ett svin och han förtjänar att slaktas på det... Jag tror det är muslimska och/eller judiska sättet. Med ett snitt i halsen så att blodet rinner ut medan djuret lever och är helt obedövat. Fast kanske inte. Man kan ju behålla honom i livet och ha som sexslav eller något. Fast nej han kan sitta där i sitt hus utanför Los Angeles och.... Wait a sec.. Han kan bli hedersgäst i den där dokusåpan "Oskulden".

Åhh jag minns så jävla tydligt när jag fick lite lust att jävlas med honom. Fast inte jävlas på det sättet, han skulle ju inte blivit liksom påverkad på det sättet men i alla fall så skrev jag och berättade att jag var gravid. Vilket jag självklart inte var. Men det var så jävla kul hela grejen. Ska försöka leta fram de konversationerna igen, de är klockrena så att det skriker om det nämligen.

En sak som jag samla på är nämligen konversationer, ofta i bildform, alltså printscreens. Det är jättekul att gå tillbaka och titta på / läsa i efterhand. Klockrenare än så finns det faktiskt inte... FOUND IT! Om någon karl kommer att läsa detta kommer ni säkert tycka att jag är svinelak mot denna stackars lilla hjälplösa amerikaren men han förtjänar sådant. Han förtjänar all skit i världen, seriöst!

Mentaldisease:
Okey.. I don't know if I can tell you, it feels like I have let you down =(
You would probobly think I was a stupid whore or something if i tell you about it.
And if i've let you down, im sorry for that...


Jason:
Sometimes I feel I have let you down, also :-( I'm sorry for that. I appreciate your friendship and love and I'm happy for it. I hope it makes you happy also. You certainly don't owe me anything. And I don't think you are stupid or a whore or anything like that. Most of all, you can always talk to me. I've learned not to be so quick to make judgements.

Mentaldisease:
Um, okey... *sigh*
I don't really know what to say acually.. Everything have gone so fast. And now I don't know what to do. Im afraid for the future.... Im pregnant. And it scares the hell out of me. I have not told anyone about it yet.. I don't know how to explain or anything...


Jason:
Yup .. I can see why you are concerned and afraid. Don't worry .. I'm still your friend and I don't think you did anything wrong. And I will do everything I can do to help .. though it's not much I can do. But I will try ... There's nothing to explain. You had sex and got pregnant. Now let's see what we can do. How long you have been pregnant? Are you SURE you are (checked with a doctor)? Do you know who the father is? Is it someone who you can trust to help? I think you need to tell someone there.. very soon. You need medical care, for one thing. And for another you need to decide what to do. Can you keep your child? Or is it better off giving it up, having it adopted? Hard decisions I know .. :-/ wish I was there to at least hold you ..


Det här är våldsamt kul. Fast msn konversationerna som vi hade om det senare är oslagbara. Hoppas för gudsskull att jag har sparat dem någonstans. Får leta lite i arkiven tror jag.

Kommentera

Publiceras ej