Pms?

0kommentarer

Fick lust att byta färger på bloggen så det gjorde jag. Blev snyggt så här fast loggan blev flummig. Gör nog om den rätt snart. Blått passar inte riktigt med vårens färger men jag är sjukligt trött på grönt nu.

Har kommit på att mitt beteende och humör tyder på pms av den dumma sorten. Jag har pms i 2-3 lägen. Nummer 1 är den helt vanliga, man blir grinig, osocial för några dagar, behöver godis och skräpmat för att inte freaka ut totalt. Nummer 2 är den jag har nu, fast nummer 2 och 3 är rätt lika varandra, fast trean är dubbelt så illa som detta. Hur som helst tvåan ger utöver allt det vanliga en aning deppighet. (Har typ inte lyssnat på musik på två veckor!). Loggar bara in på bloggen, bdb, da, (if) och k6. Ibland en runda på buke, nån inloggning då och då på ms, dj och lm. Men utöver det går jag inte in på någon av de vanliga sidorna. Och i och för sig kan det tyckas att det är mycket bara det där. Men det är ingen av mina moddsidor det där..
Hur som helst, trean. Då blir jag super deppig och en aning självdestruktiv.

Och nu är jag trött så jag ska ner och göra hamster tallrikar, borsta tänderna och sen gå upp igen och sova. Och hoppas på det bästa inför i morgon.

Kommentera

Publiceras ej