Sent

1kommentarer

Det är mitt i natten och jag borde sova, borde sovit för länge sedan. Men jag beslutade mig för att uppdera en av mina hemsidor. Och sagt och gjort. När man uppdaterar en sida riskerar man att bli kvar tills man själv anser att den är klar. Och klar blir man aldrig med en hemsida. Lite dilemma över det men det reder sig. Har i alla fall lagt till massor av bilder på den uppdaterade sidan. Dock inget nytt för den som känner till mina bilder sen innan.

Fick en impulsidé för några timmar sedan, skrev ett sms med texten "Du är en kuk men jag gillar dig ändå" och skickade iväg till en i min mycket lilla "adressbok" på mobilen. Som svar fick jag typ "lol vem är du" vilket jag är rätt säker på att den egentliga mottagaren av sms:et inte skulle ha skrivit. Så nu funderar jag på vem som har kunnat få sms:et istället.

Btw en kille kontaktade mig på en sida för ngra minuter sedan. När jag kollade hans bilder såg jag att han ser precis ut som Frasse! Fy fan vad läskigt/äckligt. Började nästan gråta - faktiskt, det är sant. Frasse påstod att han skulle besöka skolan nu i april. Hoppas att han trampat på en landmina tills dess.

1 kommentarer

Olivia

07 Apr 2008 06:39

Vem är Frasse? Han som våldtog dig?

Kommentera

Publiceras ej