Sex sex bara sex

1kommentarer

1. Feministföreläsning
2. Syslöjdslektion
3. Övriga tankar


1. Vi hade en feminist som kom och föreläste lite lr så för oss idag. Jag har fått FB's kommentar ang feminister inprentat i huvudet dvs "feminister har bara fått för lite kuk". Fimpen kontrade det senare med att de kanske visst har fått kuk, kanske till och med för många eller helt fel kukar. Det blev debatt i alla fall. Jag lät ingen information komma in i mitt lilla huvud. Jag läste alla papper jag skulle läsa i alla fall nästan alla. Men jag läser till att börja med mellan raderna rent bokstavligt talat. Och sen går det in genom ett öra och ut lika snabbt igen. Trafficking och prostitution omsätter mer än vapen och drog "industrin" per år. 51 miljarder kronor uppskattas det till. Men det var också det enda som kom in i hjärnan. Och det hade förmodligen inte kommit in i min hjärna om det inte hade varit för det mailet jag fick i morse. Det stod ungefär "vill du ha sex med mig nu för 1000kr". Det ville jag inte, dessutom inte med någon 2-3 timmar bort.

2. Jag har stickat upp tre nystan på min halsduk nu, den är 140+ cm lång och jag blir inte nöjd med längden på den. Saknas typ 20 cm. Men hur som helst så hade vi textil idag i skolan (vilket vi har varje onsdag - valfritt dock). Mest var vi utan lärare och kom förstås in på en del roliga ämnen. Eller ja. Sex. Förstås. Jag satt och brainstormade fram idéer till saker man borde sticka. Favoriten av idéerna är stringkalsonger i raggsocksgarn (som är jätte strävt). Emma kom på att man kunde sy/sticka en mössa till klitorisen. Och Adel kom fram till att man kanske skulle sticka en kukvärmare (hon behövde idéer till vad hon skulle ge till sin lillebrorsa i 17års present).

3. Jag är kär i mitt schampo, det luktar svingott och innehåller bara ett av ämnena som man ska undvika i schampoon (vanliga komericella schampoon innehåller alla saker man ska undvika). Skulle kunnat tvätta håret flera gånger per dag i det om det inte hade vart så att övertvättning av hår inte är bra för hårbottnen. I duschen kom jag att tänka på vad kalasis sa på msn (ja, jag har faktiskt vart inne på msn för första gången på jätte länge) iaf hade han flyttat till i närheten av marcus. Hur som helst läser jag inte alltid hela meningen och då blir det ju fel. Men jag tänkte inte på det förrän i duschen. Typ "jag har flyttat in i marcus". Och det är ju lite svårt. Jag kan bara komma att tänka på tre möjliga sätt att kunna flytta in i någon.
1. Man blir gravid och bär på en liten människa. Går dock av logiska skäl bara för tjejer.
2. När man har sex, det är inte att bo på det sättet men man är ju inne i någon annan eller har någon annan i sig iaf.
3. Om man mördar någon väldigt stor människa och gröper ur innehållet och flyttar in.

Oh fan en annan sak som jag kom på i duschen är att det hade vart sjukt kul att kunna (vilket förmodligen inte ens går) att vinka (eller liknande) på de inre blygdläpparna. Erkänn att det hade vart asgrymt att kunna!

1 kommentarer

Caz

02 Apr 2008 22:23

4. Tekniskt sett så bär ju killen massa... Människor... i sin pung. De räknas ju som att vara inneboende :D
5. När man sprutar sperma i valfritt hål... MAAAASSA bäbisar :D
(6. När man kör in ett finger i ett valfritt hål.
7. När man kör in tungan i valfritt hål.)

Kommentera

Publiceras ej