Sömnlös

0kommentarer

Sov hela gårdagen, tisdagar är rena döden. Det är den längsta skoldagen liksom. Så fick jag konstig dygnsrytm. I och för sig var den konstig redan innan men ändå. Drömde underligt nog ingenting, som jag kommer ihåg i alla fall. Så i natt har jag inte kunnat sova och har suttit uppe hela natten och ugglat i min ensamhet. Inte gjort något som jag annars hade kunnat göra har jag gjort heller. Så som att skriva någon novell eller göra klart ett skolarbete, uppdaterat en hemsida, fixat någon bild i photoshop eller bara städat datorn.

Vid 7 ska jag egentligen vakna, vid 8 åker jag till skolan. Vid 8.30 ska jag vara där om ingenting inträffar på vägen dit. Vid 9.15 tar vi paus i 5-10 minuter, vid 10 går vi på fika. 10.30 börjar lektionen igen, runt 11.15 får vi 5-10 minuters paus. 12.00 är det lunch. Typ 12.45-13.00 börjar nästa lektion och 14.00-14.15 slutar vi. Sen vill jag iväg till garnaffären och införskaffa 1-2 nystan. Och sen åka hem. För att senare åka till en annan garnaffär och köpa 1-2 nystan till där. Jag har stora planer på gång.

Och nu är jag så hungrig att jag inte orkar fortsätta skriva. Ha't

Kommentera

Publiceras ej