Spårlöst

2kommentarer

Eller vad programmet nu heter. Som har börjat på fyran nu. Har funnits liknande innan. Kollade på det i dag i alla fall. En 20årig tjej som sökte efter sin  pappa. Som bodde i Tokyo (verkligen som att leta efter en nål i en höstack). Well hon hittade sin farsa till slut och när det skedde satt jag och grinade som bara den. Typ en liter ut ur ögonen.

Inte bara för att det ögonblicket är sorgligt fast lyckligt på samma sätt eller så. Men något ringer i huvudet "det där hade kunnat vara jag". För det är ju lite samma sak. 19årig tjej som söker sin pappa. Som bor i Australien. Dock skulle jag vilja finna honom men också hans svenska släkt. Vilket nog hade blivit svårt eftersom han är bortadopterad till Australien. Hade även vart kul att finna släkt i Storbritannien vilket också lär ska finnas. Det skulle vara Spårlöst största case ever. Förmodligen skulle det vara omöjligt.

Jag skulle nog inte våga anmäla intresse för att vara med i det programmet. Även om det säkert skulle hjälpa. Svårt att hitta någon vidare information om honom själv... Hade vart kul att veta om man har några kusiner här i Sverige som man inte känner till. Det kan också vara rätt bra att ha lite pejl på släkter och sånt så man inte råkar gå och skaffa barn med någon som är sjukt nära släkt med en själv. Inte för att jag har direkta planer på att skaffa snorungar men ändå.

2 kommentarer

Olivia

03 Apr 2008 23:59

Jag tycker absolut att du borde anmäla ditt intresse, det är ju din pappa det handlar om! Även om du får ett nej så har du ju ändå försökt, vill du verkligen så är alla vägar en bra väg.

Anonym

05 Apr 2008 15:15

Det är ju spännnande. Jag mnear man kan ju ha släkt överallt i vörlden som man inte vet om. Men sen kan det bli jobbigt också. Är du intresserd av att hitta din pappa?

Kommentera

Publiceras ej