Väntan

0kommentarer

Kommer precis från sängen, dödstrött. Vill sova mer men får komp sova i helgen eller något. I alla fall hade jag turen att drömma lite innan jag vaknade. En störd dröm fast förhållandevis normal ändå.

Jag sprang först runt i någon större stad på sommaren förhållandevis folktomt var det. Sen är jag hemma och väntar på att mamma ska komma hem. Väntar och väntar och väntar. Flera timmar efter utsatt tid. Sen förflyttas jag till en busshållplats, det regnar. Jag går in i skogen (där det är snöstorm) och blir beskuten. Springer runt kors och tvärst igenom hela skogen och blir beskuten länge. Sen tappar jag bort skytten och springer tillbaka till busstationen. Sen hemma igen, fortfarande har hon inte kommit hem. Klockan är 21:49. Ser i ögonvrån hur något stort mörkt åker förbi. Går ut och ser en grön/vit taxi med mamma i. Hon har kommit med en massa pantburkar. Påstår att hon lämnat in bilen på reparation hos någon som har 100 svarta ankor (tydligen). Sen åker vi en sväng (dock inte i taxin) och ser en kille som jag tror är någon jag känner igen. Mamma frågar om jag tycker att han är snygg eller något sådant. Det var inte han men het skulle han varit om han funnits irl. Sen väcktes jag. *Död*

Kommentera

Publiceras ej