Cirklar, cirklar, cirklar

0kommentarer

Jag tänker, nog fatta mig kort idag. Eftersom jag är trött och cepe i huvudet. Idag har jag spenderat sex-sju timmar åt att rita cirklar. Ja, cirklar. Cirklar på cirklar på cirklar. Läraren blev typ aldrig nöjd. Jag gick ifrån skolan kvart över fyra fastän vi slutar fem. Ja, fem. Nästan varje dag, inte onsdag då vi slutar fyra eller fredagar då vi slutar 12. Gick iaf tidigare för att jag skulle 1: kunna hitta upp till bussen, 1.5: Hinna stöta ihop med någon jag kände för att prata 2 minuter, 2: Leta fram busshållsplatsen 3: Vänta 4: Gå på bussen för att fem minuter senare undra om det verkligen var rätt buss. Jag hatar att åka buss. Och idag åkte jag buss två gånger! Och i morgon kommer jag åka buss och gå ännu mer än vad jag gjorde idag. POOR, POOR meeee.

Fast egentligen gick det rätt bra att åka buss. Fick lite panik i morse bara när bussen kom jätte mycket enligt mig försent till själva busshållsplatsen och sen fuckade jag upp det med kortet och ja. Läskigt var det i alla fall. Virkade ett blått garnarmband under resans gång. Har kommit fram till att jag bör virka på vägen till skolan för då kan jag vara säker på att inte missa någon hållplats eller liknande. Och sticka på vägen hem då jag kan blunda och sticka samtidigt om jag skulle vilja det. I morgon ska vi rita profiler av alla i klassen (1:an). På samma papper dessutom, får se hur det går.
Och jo just det. Inte för att någon här lär förstå men ändå... En i min nya klass pratar som en från min gamla klass som för övrigt var typ "most likely to start a schoolshooting" skit läskig typ. Läskigt. Och nu ska jag försöka sova för mamma ska väcka mig innan hon åker (vid 6 tiden).

Kommentera

Publiceras ej