Drömmar

2kommentarer

I natt drömde jag en massa olika drömmar i en och samma. Vet inte om de hängde ihop på ett eller annat sätt men...
1. Jag och en annan tjej hade eller tänkte ha sex. Det var läskigt.
2. Jag var med i Project Runaway eller motsvarande och hade haft ett stort stenblock (typ 25m bred, 80m lång, 20m hög) att arbeta med i en vecka. Så jag hade huggit ut ett "rum" rakt igenom hela blocket med några stötte pelare här och var. Jag vann men jag var livrädd för att gå in där eftersom det var så mycket sten som jag inte huggit bort ovanför rummet och så.
3. Jag och en grupp andra blev kidnappade och mer eller mindre våldtagna pga en invigning av en konstutställning eller idrottsföreställnings tjaffs.
4. Jag och kanske en till gjorde inbrott hos en elak häxa (en sådan som trollar) och började leta igenom hennes hus efter något som jag inte vet vad i rädslan om att hon fortfarande var hemma.
5. Vi ramlade ner i ett hål (gruppen då) och befann oss plötsligt i en helt annan dimension. Vi blev tillfångatagna och fängslade av män på svarta hästar. Sen var det något tjaffs om tengil också.

Sen vaknade jag...

2 kommentarer

Aye

10 Aug 2008 15:05

det låter som en snetripp på svamp..

nuten

13 Aug 2008 00:06

ALL MAKT ÅT TENGIL, VÅR BEFRIARE!

Kommentera

Publiceras ej