S.........ömn?

0kommentarer

Har sovit drygt 10 timmar på tre dygn. Skolan börjar på måndag. Lyckad kombo? Idag lyckades jag med den stora bedriften att sticka ett hål. Och då utan att tappa en maska (har dubbelkollat tusen gånger) helt sjukt. Har varit och handlat skolprylar idag samt kläder och sådant. Det har spöregnat i stort sett hela dagen så vi köpte ett paraply på samma gång. Jag äter godis för första gången på mycket länge. Jag har saknat det, men nu när jag väl sitter här med en stor påse och knaprar godis så smakar det inte alls så gott som jag "fantiserat" om. Jag känner mig förbannat mycket tröttare med godis-socker-grejjset i blodet. Mår illa också. Btw apropå godis, ni vet sådana där svampar som är rosa/vita eller bruna/vita jag har några sådana i min godispåse nu fast de är grön/vita och smakar päron, skit koolt.

Har övergått från att lyssna på instrumental - goth - metal musik till att lyssna på det jag lyssnade på innan dvs. trance. Pallade inte med eurotrancen idag så jag lyssnar på hardcore / hardstyle trance idag. Härligt. Err vet inte om jag skrivit det förut men Bella (hamster) är kanske dräktig. Hittade henne inne hos Krut för några dagar sedan. Jag som absolut inte vill ha hamsterungar. I alla fall inte den kombinationen. Liksom båda är vad jag förstår satin - satin är dominant anlag hos hamster. Satinanlaget i dubbeluppsättning ger ungar som är dåligt bepälsade (dvs nakna). Lägg då till att Krut har en sjukt skabbig färg. Dvs svart med creme anlag, han ser ut som han har blekt i solen (är brun). Hur vida det är med Bellas färg vet jag inte om den är bra eller dålig. Fördelen är väl att båda har bra temperament men ja. Får hoppas på det bästa, att hon inte är dräktig.

Kommentera

Publiceras ej