Kukar in i musar

1kommentarer

I mitt fönster närmast datorn hänger ett OS-gossedjur från Kina. Men det var inte det jag tänkte skriva egentligen utan idag har jag och mormor varit runt på äventyr. Snuskiga äventyr för att vara exakt. Vi började vår resa i Kåseberga för att äta lunch bestående av en stekt sill på en macka. Inte jätte så att man längtar efter att äta det men det gick väl ner. Karlsloken som la upp det hela var halvt ögongodis men såg ut att vara för liten så skit samma. Skit samma i alla fall.

Sen åkte vi till Ystad och gick på konstmuséet. De hade en väldigt pervers utställning nu. Lite sådär halv roligt att gå omkring på en sådan sak med sin mormor. Det var typ närbilder på kukar som är på väg in i fittor, bondagefilmer med mera fast mycket annat också. Udda saker allt som allt. Sen åkte vi vidare till något ställe utanför Simrishamn för hon skulle kolla på något som hennes granne tipsat om. Ännu ett galleri. De tavlorna var också aningen perversa, kanske lite mer stilrena men ja...

Sen åkte vi hem och gick ut med hundarna. Hon pallade äpplen i våran trädgård och jag drog upp en rödbeta ur landet så att hon skulle få smaka på "min" rödbetssallad. Oh and btw... Mamma roade sig med att ringa till en skola i morse. Som ligger belägen i Simrishamn. Och jag ska nog dit i morgon för att 'försöka' komma in på den. Läskigt. Det är den (om jag skrivit det förut?) skolan som kostar 20000kr per år minst. Problemet är att jag själv inte vet vad jag vill och inte vill. Men det löser väl sig så småningom.

Oh and btw, dagens ord är "Snoppdocka" eftersom Nuten tittar på dockor som har snopp.

1 kommentarer

Olivia

13 Aug 2008 19:03

Vilken skola? :o

Kommentera

Publiceras ej