Argh

0kommentarer

Varför? Varför? Varför? Mens suger, mensvärk suger ännu mer. Känns som om ryggraden är på väg att vandra ut ur kroppen. Trodde att jag höll på att skita ut livmodern innan idag så jävulskt ont gjorde det. Just nu sitter jag vid datorn mitt i natten igen och borde egentligen kanske ta en ipren eller liknande. Men jag pallar inte.

Väcktes en halvtimme innan vi skulle åka till mormor, grattis säger jag bara. Jag var ju tvungen att tvätta håret och borsta ur det ordentligt. Men vi hann nog rätt bra ändå. Mormor bjöd på lutfisk och lax till de som inte ville ha lutfisk. Det ville inte jag så jag åt lax. Tror ändå jag vet hur det smakar det där lutfiskandet. Luktade lite på en bit, det luktade sperma... Men egentligen hade jag nog kunnat äta vad som helst just då eftersom inte inte ätit något på typ 10-12 timmar (eftersom jag sovit).  Till efterrätt hade hon gjort någon mousse av vitchoklad med limeskal i och ovanpå hallon (varför hallon? det fastnar ju i tänderna jätte mycket).

Sen slog mensvärken ner i kroppen först inte så mkt som jag har nu men väl hemma igen eskalerade det till vad som är nu. Hemma tittade vi på Sagan om de två tornen eller vad andra filmen i sagan om ringen heter. Har ju sett den förr men vad sjutton, man kan väl se bra filmer igen? (och igen och igen och igen...)

Just nu är jag bara trött, trött, trött. Och så gör det ont förstås, ont, ont, ont. Och så måste jag lägga in bilder i datorn nu så .. ehm bai

Kommentera

Publiceras ej