Julklappslistan

0kommentarer

Um, um.. Well okej.. Eftersom jag inte önskat mig någonting sådär direkt blev det inte direkt några WOW klappar men skit samma, gratis är gott.
2 lakan
2 påslakan
2 förvaringslådor
1 jättemapp/"väska"
2 par raggsockor <3
1 schampoo med doft av aprikos och havtorn
1 balsam som doftar pepparkakor (eller som det står på "Jojoba and Marsh Mallow")
1 par ulltofflor
1 träskulptur i form av en uggla (från min pappa som gjort den själv och skickat den över hela jordklotet)
1 begagnad bok om en fotograf lr ngt (från min morfar som är fd. fotograf)
1 roman lr likn, verklighetsbaserad historia
3 dvd filmer med Jane Austin
1 enya cd (vilken är min mest udda julklapp det här året, hur lätt hade det inte varit att ladda ner skivan?!)
2 tuber akrylfärg (illorange och illgrön)
2 nystan med regnbågsfärgat garn <3
1 quick knit paket

Kommentera

Publiceras ej