Lyckat

0kommentarer

Alltså jag håller på med en skitstor grej denna månaden på en av mina hemsidor. Och jag kommer typ dö pga det, eller i alla fall få dåliga "betyg". Arbetar med det projektet från att jag kommer hem vid fem till kanske sju och sen från 11-12 till 2-3-4 på natten. Sen går jag upp vid 5-6-7 på morgonen för att åka till skolan. Det failar big time. Och denna veckan har varit helt sanslös för mig. Närvaro mässigt, eller snarare frånvaro. Försenad med 5 timmar två dagar, försenad med en timme en dag och i morgon (idag) vet jag inte ens om jag kommer iväg. Det är en tidig dag för morsan, hon åker hemifrån vid fem. Dvs min klocka ringer någon gång vid sju. Jag går upp stänger av den, tittar ut genom fönstret, ser och hör hur det regnar och stapplar tillbaka till sängen igen.

Att åka in till skolan senare är bara meningslöst eftersom vi slutar vid 12.00 på fredagar. Missar jag bussen vid 8.12 får jag vänta till 10.40 på nästa. Bussen tar tre kvart att nå sitt mål och då är det nästan bara att gå tillbaka till busshållplatsen igen. Jag har i alla fall fått nya skor, som är varma och inte läcker <3 Nu behövs bara en ficklampa och fler glömska busschaffisar som kör förlångt från min hållplats <3 (ja hjärtanen behövdes).

Klockan är nu typ kvart över tre på natten, jag fryser och är inte trött. Men dagens föreläsning är direkt dödande för någon som inte sovit på natten. Jag förstår inte, inte, inte, inte meningen med att ha föreläsningar sådär. Inse. Jag hatar långa utdragna föreläsningar om något som jag faktiskt inte bryr mig om. Jag hatar långa föreläsningar. Dessutom är det mörkt i rummet för att han visar bilder. Dvs man sitter och sover. Jag tar inte upp någon lärdom från föreläsningar, i alla fall inte i konsthistoria, eftersom jag inte bryr mig om det. GAHAHFEHEFEHFEFFFGG. Jag blir helt handikappad i huvudet bara av att tänka på det. Jag behöver mer förståelse för mina projekt. Gngngngngngng.

Och boken ska vara klar till på torsdag. Jag har inte ens börjat. Oroar mig för hur jag ska binda ihop skiten. SIGH. ORKA. ORKA. ORKA. Söv ner mig någon!

Kommentera

Publiceras ej