Två dagar i rad

0kommentarer

Har jag lyckats drömma någonting som har med sex att göra.. Det är ovanligt för mig att lyckas drömma bara en natt om det. Så två är väl inte helt fel.

Den första natten drömde jag i och för sig mer en våldtäkt även om jag i drömmen uppskattade händelseförloppet. Jag eller den jag var i drömmen snokade i en stuga eller hus lr ngt sådant och så närmade sig två killar byggnaden och jag hade ingenstans att gömma mig så jag kröp in i ett hörn och låssades sova. Men de hittade mig och drog ut mig (i fötterna) för att sen ha sex med min "sovande" kropp.

Nästa dröm utspelade sig nog på min gymnasieskola eller på liknande skola. Internetrum fanns det i alla fall. Och jag vet inte riktigt hur det hela började. Iaf inte sexdelen. Dock jagade jag runt en isbjörn på ett biljardbord i flera minuter. Eller det var väl jag som sprang och den som fick byta anfalls riktning hela tiden. Sen var det något om att köpa potatis av någon som inte var hemma med Marcel och Lena (som gick i min nuvarande klass men slutade efter några veckor). Men sen hookade jag ihop med en av killarna på den skolan och hade sex två gånger med denne trots att han inte var speciellt sexig.

Kommentera

Publiceras ej