Nattligt chatgnäll

0kommentarer

Har spenderat min natt chattandes med nut, caz och kalasis. Och nu är jag typ för trött för att orka skriva samt att min hand gör ont. Men skit samma. Jag helgonhorade lite i början av natten och hittade folk som jag har haft sex med, stalkers, lärare och klasskompisar. Letade bara efter någon random underhållande men kammade nog hem ungefär ingenting. Jag var nog trött redan när jag kom in på helgon för jag började asgarva åt pressbilderna som jag såg på gullden  och jagvillbytaanvnamn (de kom precis under/över varandra). Jag och Caz konstaterade att det är jävligt dumt att vissa har ställt in så att ingen anonym besökare kan komma in och visa ens sida.

Sen visade jag en kukbild för caz. "Tiny or what" frågade jag, hon svarade med "Hairy or what". Det är väl ungefär så våra bildvisardiskussioner går till. Sekunder senare beslutade jag mig för att sticka en tomteluva till nästa år. Sen kom vi in, för fösta gången för natten, spelet vi båda spelar. Fick förklarat hur modereringsfunktionen där fungerar. Jag vet inte om jag skulle palla vara modd där, hade varit kul dock. Hon berättade även att hon pratat med skaparen av spelets morsa och ev. farsa som mobbade ut henne för att hon var blond svenska. Överkristen människa var det förresten den där morsan till spelskaparen. Läskigt.

Caz säger:
snackade om att hon brukade drömma att hon gav jesus en julkaka O.o
Ment säger:
tänk om alla överkristna tanter i usa har samma dröm </3 då blir jesus fet
Caz  säger:
ja ;o
Ment säger:
han kan ju inte säga nej heller </3

Sen kom vi fram till att dragoncave tjänar på att ha äckelreklam och att unika besökare räknas mer värdigt än ickeunika. Sidor som kalkulerar hur mkt en hemsida är värd är också rätt kul underhållning, vi kollade igenom mängder av sidor. Egentligen ganska meningslöst. Men underhållande. Min blogg (denna) var värd sepemycket mer än min största hemsida, lite fail, hemsidan får fler besökare per dag än vad bloggen får och det även om jag skriver om en massa sex och snusk som ironiskt nog drar till sig många läsare, but i can't blame you!

Sen bytte vi snabbt in på hundprat, jag är kär i cavalier king charles spaniels och caz tycker  jag är äcklig på grund av det. Och jag förstår det resonemanget mycket väl. Men jag gillar spaniels och springer spaniels är kanske lite stora så cavalierer är mycket mindre och mer behändigare. Dock har både jag och caz bestämt oss för att någon gång äga en Bullterrier. Och så vill jag ha en Borzoi samt en vit Afghanhund. Pälsvård ftw!

Efter hundsnacket kom vi in på en sedan länge pågående diskussion, om lethal white. Genetik, fortfarande lite hundar men även hästar och marsvin. Genetik is fun. Fast sen eskalerade även den diskussionen till;

Caz säger:
hamnade på en HEMSK amerikasnk sida
Caz  säger:
om handikapade djur
Caz säger:
som har fått ett hem
Caz säger:
då var det en kattunge som ständigt blev jätte förstoppad
Caz säger:
och behövde få vet hjälp för det mint en gång i veckan
Caz säger:
självklart blev den bortadopterad och lever idag :)

Amerikanhat. Vilket var vad vi spann vidare på hela natten.

Caz säger:
mitt intresse är hundar och inte fan har jag avlat min hund? :]
Ment säger:
inte jag heller
Caz säger:
du har ju tom hane och hona :P
Ment säger:
precis
Caz säger:
jag snackade med en amerikan...
Caz säger:
som hade hittat sin hanhund fast i hennes mammas hona
Caz säger:
och jag föreslog att de skulle göra en abort
Caz säger:
och hon svarde att de inte var hundarnas fel att de blev sådär...
Caz säger:
svarade, de är inte valparnas fel heller och de är de som riskerar att få lida
Ment säger:
bra sagt

Människor ger oss huvudvärk.

Ment säger:
men liksom resonemanget "min katt är världens snällaste och har en stark personlighet som jag älskar mer än alla andra katter på hela jordklotet, därför kommer jag para katten så att den kan få lika personliga, söta och snälla kattungar"
Caz säger:
jag skulle älska att ha en valp efter koffa.... men samtidigt så skulle den valpen aldrig kunna leva upp till sin far!
Caz säger:
man skulle söka eftr alla dedär små sakerna som man förväntar sig
Ment säger:
bättre att njuta av de djur man har redan nu utan att skaffa likadana som dem
Caz säger:
och bli besviken när det inte går
Ment säger:
då får man väl klona sin hund då -.-
Caz säger:
inte ens då är de väl säkert att personligheten smittar av sig? ;)
Caz säger:
man måste ha ett mål med aveln
Ment säger:
nej jag vet jag har undrat det där också
Ment säger:
kan man klona en personlighet?
Ment säger:
det är väl ngt som byggs upp utav allt annat än arv
Caz säger:
jag tror att personligheten görs av händelser ochfolk omkring

Sen letade jag mig in i ett amerikanskt debattforum, diskussioner om gud är alltid roliga. Fast de skriver så jävla mkt att man inte orkar läsa det. Men ett citat snappade jag i alla fall upp: "One the first day, Man created God." Hade det funnits en gud hade vi nog lyckats ta död på honom, by now. Sen hoppade vi tillbaka till ett av de tidigare samtalsämnena nämligen avel...

Caz säger:
"Jag vill ha kaninungar för att mitt intresse är kaninungar" <3
Ment säger:
det är ju bara så fail
Ment säger:
jag hoppas ungenskanin dör
Caz säger:
mitt intresse är killar... troru att jag får samla ihop några, sätta dem i bur och sedan avla dem med varann för att få nya killar? .D
Caz säger:
ahhhh, känner nästan hur hjärnan skrumpnar av hennes dumhet XD
Caz säger:
varför skulle jag inte få göra det?! =S
Caz säger:
jag älskar ju killar, de är så söta... de är ju mitt intresse!!!1
Caz säger:
jag ska bara ha dem för kel!

Sen blev det en massa annat snack utan direkt mening, men sen kom vi in på något som det snackades om lääänge nämligen hästslakt i usa. Vilket ironiskt nog är förbjudet där. Och vad som är ännu mer stört är att hästkött, när man fick slakta dem, gick till att bli hundmat och .. limm. Hästkött är ju mört som satan, i alla fall om hästen fått arbeta i livet innan den skulle slaktas. Hästkött är ju dyrt här, dyrare än mkt annat kött i alla fall.

Caz säger:
jagtror aldrig i hela mitt liv att jag har sett en häst gå i en hage med taggtråd är i sverige (är det ens lagligt?)
Caz säger:
där kan hagarna vara fyllda med skrot såsom rostiga bilar, plåtar, fårnätsrullar.... meallstångar som sticker upp mitt i ingenstanns

Sen blev det lite mellanhopp igen då det hittades en läskig unge i ett forum..
Caz säger:
om man skulle hamna på en öde ö så skulle man lätt ha med sig henne... krisar det med maten........ 8-)
Ment säger:
xD
Caz säger:
bevis på amerikanarnas dåliga gener?
Ment säger:
såg ett program igår på tv om feta amerikanska barn
Ment säger:
en unge skulle banta
Ment säger:
åt en hel normal ickeskivad, mosad och sockrad tomat och dog typ av det
Ment säger:
det var hennes bantar mat och den var indränkt i dressing -.-

Sen började vi diskutera om hur man ska äta sharonfrukt, eftersom det på Icas sida står att man ska skiva den på mitten och äta ur fruktköttet med sked. jag äter upp hela skiten med ull och hår, utom det som är i toppen. Här ska inget gå till spillo!

Caz säger:
VARFÖR ska man envisas med att fota i äckliga vinklar?!
Caz säger:
http://i178.photobucket.com/albums/w276/sally-c/043.jpg denna bild hade säkert kunnat bli bra om inte fotografen var så jävla dum
Ment säger:
ja
Caz säger:
http://i178.photobucket.com/albums/w276/sally-c/042.jpg och såklart ska denna vinkel ska användas
Caz säger:
och såklart att när man påpekar att de är en sån jävla felknullad vinkel att bilden är så jävla dålig ur fotografenssyn så säger det "men den är ju sååå "töööööööt" :D:D:D:D"
Caz säger:
samma sak när de fotar underifrån
Caz säger:
avklippna kroppsdelar... ARGH
Caz säger:
stökiga bakgrunder, äckliga vinklar....

Sen hittade jag några roliga klipp på youtube, youtube funkar ju alltid som underhållning i alla väder.
http://www.youtube.com/watch?v=uKgNgfFUl4E
http://www.youtube.com/watch?v=3T_1tSWVak8
http://www.youtube.com/watch?v=UZ16u-szAhQ
http://www.youtube.com/watch?v=iqA6cAviOyE&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=XFaCofMn7FM
http://www.youtube.com/watch?v=O3lAa7VZ3oA

Caz säger:
att man borde ju kunna använda "Do you really want to kill God?" i en kamp emot global warming .D
Ment säger:
fan vad bäst :D
Caz säger:
och utsläpp
Caz säger:
eftersom han tydligen ska flyta runt där uppe....
Ment säger:
precis

"oh thats right because GOD said so....
has it ever crossed your mind he may not be real?
not everyone is christian in the world!
there are thousand of other religons that make just as much sense.
open your eyes people.
look nside of yourself.
tell me why you belive in him.
because your parents said so?
their parents told them, and who told their parents?
exactly.
o! you read the bible?
its a book.
do you believe that dumbldore exists?
so then why believe in the big man floating in the sky"



Diskussionen/chaten var längre än så x) men jag pallar inte skriva mer detta var godbitarna av kvällen/natten. Och nu ska jag sova och förhoppningsvis drömma roliga sexdrömmar <3

Kommentera

Publiceras ej