Döda mig snälla?

0kommentarer

Valde att inte sova, och har således inte sovit på över ett dygn. Dagen har vart helt cp. Fast fram till halv tolv var den skaplig. Men då hade vi en kort föreläsning om hur det är att ha ett handikappat barn, som om jag skulle ha något intresse i det? Slummrade väl lite då under den halvtimmen men bara några sekunder åt gången. Var hungrig men kunde inte äta för allt vad aptit heter är som bortblåst. Oh nämde jag att jag har en dålig, dålig, dålig dag?

Pendlar mellan att vilja gräva ner mig i en åker, drämma till huvudet med en slägga, ta livet av mig, dunka huvudet i en vägg några gånger (dock inte här hemma eftersom vi har tjocka ojämna stenväggar) eller Adel's förslag att supa skallen av sig rejält. Fast det har jag iofs redan gjort den här veckan typ. Jag bidrog till att hon blev nedstämd hon med när jag övertalade henne att skaffa helgon igen.

Dock har jag ngn extra dag på mig med det där arbetet. Alltid något. Och så har jag fått en ny mobil ... Men den är svårhanterlig eller så är det bara jag som är helt körd..

Kommentera

Publiceras ej