Euw...

0kommentarer

Menstider igen, äckligt. Idag, i morse vaknade jag en halvtimme för sent. Gick upp och satte mig vid datorn för att vakna till liv. Fick frukost, noterade hur mycket klockan var. Typ 20 min kvar till dess vi skulle åka. När vi skulle åka kom jag på att man kanske skulle klä på sig. Så jag gick in i mitt rum och ställde mig vid garderoben som finns där och började rota i lådorna. Då känner jag hur något rinner längs med ena benet. Tittar ner och får se hur blod sipprar ner för benen på båda sidor. Står stilla ett ögonblick och ser på hur det rinner och funderar på hur jag ska göra. Samlar ihop täcket och går ner, byter tampong och duschar av blodet. Sen upp och klä på sig och sen till skolan, 25 minuter för sent. Äckligt, äckligt.

"Det där var droppen! Nu skaffar jag en menskopp" .. Err men ja ska försöka skaffa en.

Kommentera

Publiceras ej