hoj hoj hoj

0kommentarer

Idag i skolan, på lunchen i matsalen skulle jag gå och skälpa över reserna som befann sig på min tallrik i slasken. Men innan jag faktiskt gjorde det kollade jag upp åt det hållet. Där stod någon figur som jag kände igen. Fast jag kunde inte direkt komma på vart ifrån. Sen kom jag på det och meddelade det till min kompis mitt emot och bredvid. Den figuren är en av de som jag fyllesexade med i oktober. Och jag har inte sett honom sedan dess ungefär.

Reste mig och gick bort med tallriken iaf, ignorerade honom och han stod ändå och pratade med en i min klass som känner till det hela. Hum hum. Sen satte vi oss i soffgruppen i matsalen. En 'kompis' i klassen kläcker ur sig att hon har gått i samma klass som den killen minst två gånger. Något som jag inte kände till. när han gick förbi oss kastade han nog någon blick åt vårat håll iaf. Jag tycker sådant är lite läskigt. Jag kommer inte ihåg någonting av det. Eller jo, lite, men bara ytliga detaljer. Hade ont i knäna efteråt iaf...

Bra när man inte kan komma ihåg hur de man har haft sex med ser ut. ... Nej... Fast det var nog rätt dåligt sex det där. Jag var svinpackad och det var han också, och hans polare som jag knullade/blev knullad med efter det också. Men det var kul. En upplevelse som fortfarande ger ångest av att tänka på. Men det var kul ändå... Kanske speciellt eftersom jag fortfarande ser mig själv som "i princip oskuld".

Kommentera

Publiceras ej