Jätte i dröm

0kommentarer

Länge sen jag drömde något som jag har kunnat återge. Men i dag drömde jag faktiskt något som nog går att återge ganska bra. Drömde först att jag typ gick runt i en källaraffär fylld med maskeradkläder från golv till tak och det fanns stigar man kunde gå på eller klämma sig emellan alla hyllor och hängare. Sen mötte jag ägaren till stället. En medelåldersdam i färggrannakläder. Och sen började jag antingen jobba där eller så blev jag delägare.

Sen var det något med hästar. Typ jag och mamma som ska rida på någon häst eller rida en häst åt någon. Senare i drömmen flyttade en besvärlig jätte in hos oss. Han var typ 5 meter lång och kraftfullt byggd. Det visar sig att han inte vill leva mer och ber oss att ha ihjäl honom. Ungefär då började jag dock vakna. Men morsan mördade honom tror jag...

Något störd dröm kanske.

Kommentera

Publiceras ej