Kjol blev klänning

0kommentarer

Gick just behärskargång i garderoben och kollade på konstiga kläder. Eller främst trasiga konstiga kläder. Fann ett långt mustuggat tygstycke som visadesig föreställa en kjol. En ovanligt lång kjol. Dock var midjan för smal för mig eftersom mina höfter är sjuktbreda. Så jag drog den över huvudet och nu sitter den nedanför armarna. Och jag förstår inte hur den kan vara en kjol egentligen för den slutar nedanför knäna på mig när jag har den såhär.

Jag har inte skrivit på några dagar nu, vilket är underligt eftersom jag älskar att spammblogga här och på andra platser i och för sig. Vad som har hänt sen sist är dock kanske inte så mycket. Jag har bestämt mig för att färga håret från rödbrunt till svartbrunt, förutsatt att det blir som jag vill. Har fått ett par (rosa) stickade typ arm och handledsvärmare av en kompis. Home made. De var för stora för henne, för stora till mig med men de passar bättre i storlek mina handleder än hennes.

Igår var det alla hjärtans dag, och den firades i vanlig ordning inte alls eftersom jag är singel och ja, singel helt enkelt. Hade det stora alt. lilla nöjet att bli visad en bild på en kille i klassens kuk om det nu var så illa att det var det han visade men det såg ut så, så vi kör på det. Läskigt iaf. "Förspelet" till diskussionen som blev bildvisning var följande;
P: Jag har stånd hela tiden
Jag: Lol det syns inte xD
P: Va? Vad sa du?
Jag: Du sa att du hade stånd hela tiden, men det syns inte

Kan trösta mig med att jag vid det här laget är van vid sådana bilder men det var ändå läskigt och en riktig wtf upplevelse.

Minutrana (kan man skriva så?) innan det hände skedde en annan rättså skrattretande sak. Vi hade engelskalektion och skulle klura ut alla USA's delstater vars namn var kastade huller om buller. Och sedan skulle dessa delstater läsas upp högt och bokstaveras. Det funkade rätt bra (klarade av att stava rätt till massacusetts fast nu är det förmodligen felstavat men det bjuder jag på) anyway rätt bra tills dess att en i våran grupp skulle säga West Virginia men sa istället West Vagina. Varpå hela klassen började asgarva. Numera mobbar jag honom för det, svinigt kul.

Aja, jag följer inte med till Polen i vår och... Idag ska vi fira att morsan klarat sin utbildning på högskolan. På återseende.

Kommentera

Publiceras ej