Kniv i ryggen och PORR

1kommentarer

Har inte skrivit något på hela helgen för att jag har haft fullt upp med annat. Bland annat tog jag en massa grymma foton passande alla hjärtans dag fast för bdsm:are typ. Och dessa har redigerats flitigt. Har även ritat två-tre bilder så jag har haft fullt upp. Övertalat en kompis att rita layouten till en av mina hemsidor. Det kommer bli kärlek oavsett hur layouten blir.

Jag har busat, busat otroligt mycket. Lite på grund av busningen har jag vart upptagen i helgen. Nu lär väl detta tolkas som att jag har supit och/eller knullat. Men det är fel, fel, fel. Fast vad det är har jag inte för avsikt att avslöja här. Kul är det i alla fall. Och btw, jag har fått en ny mobil och ett nytt nummer hojta om ni vill ha numret, eller kanske inte, eller kanske visst det - whatever!

Har blandat mig i en ganska het diskussion på ett av forumen som jag är medlem på. Oerhört underhållande eftersom det ena ämnet i bråket som det faktiskt har blivit nu är en självklarhet för de flesta (iom att det hänvisas till svensk lag som inte följs) det andra "ämnet" i bråket är överreaktion av folk som antagligen aldrig har vart på ett annat forum förut. Hela charmen med forum är ju att man när som helst kan få en kniv i ryggen. Hela grejen är ju att man ska diskutera med andra, även om det blir glödheta diskussioner så att tussarna flyger. Det är ett riktigt forum som man kan älska. Det forum som skaparna till forumet försöker upprätthålla vill inte ha några diskussioner alls, det är ironiskt nog fullkomligt sant eftersom att det bara är skaparen till forumet som skriver trådar i princip. Och trådar som inte faller skaparen i smaken tas bort eller ändras tills det blir mer tillfredställande. Sådant är humor, nästan i världsklass.

Oh ... Btw.. Igår var jag med om ett riktigt worst case senario. Datorn låste sig när jag kollade på en porrfilm (jag hade oerhört tråkigt så....). Hur som helst tyckte jag inte att det var speciellt kul att lämna datorn med en tjejröv uppstickande inzoomad med en kuk under sig, så jag stängde av datorn på knappen. Sori de jag chattade med på msn undertiden (dvs caz).

1 kommentarer

Caz

13 Feb 2008 05:14

övertala?! de var inte överdrivet mkt övertalning som behövdes (om du menade mig vs OG).. jag vill ha mått så jag kan börja snart :'D

HAHAHA, så de var de som hände? X'D förklara varför du bara försvann ;)

Kommentera

Publiceras ej