Missbildad.

0kommentarer

Har en dålig dag idag eller något. Mitt arbete ska vara klart nu men jag har inte ens börjat. Eller jo nu har jag börjat för tre timmar sedan eller något. Men det är så äckligt mycket text att gå igenom och det är rena grekiskan för mig. Hade jag vart pigg hade jag kanske förstått innebörden av vad jag läser. Eller kanske inte förresten, har läst samma text innan utan att fatta någonting alls. Jag är totalt misslyckad och borde avlivas. Kan skylla på ett nervöstsammanbrott eller något. Hippieläraren skulle godkänna det men diktatorläraren kommer dissa mig hårt. De har typ fått nya smeknamn... Hippieläraren är typ som en galen vetenskapsman och iom det riktigt skojjig. Den andra är en häxa  (som i en negativ benämning) som i ärlighetens namn borde brännas på bål eller i alla fall gå i pension och aldrig mer visa sig offentligt.

Hur som helst.. Jag sitter och överväger om det är klokt att gå och lägga sig nu? Klockan är 04:08 och jag ska upp runt 07:00-07:15. Om jag inte sover är det 11 timmar tills dess att jag kan sova alls igen. Och med i beräkningen av om det är smart eller ej kan man lägga att jag steg upp vid 11 i går förmiddags och alltså redan har vart vaken 16 timmar. 16+10=26. 26 timmar? Är det verkligen så smart?! Jag är misslyckad som sagt. Just nu är jag även hungrig och fryser som en jävla gris.

Kommentera

Publiceras ej