OMG

1kommentarer

Hade det inte varit för att det var mitt i natten skulle jag hoppa runt och skrika av förvåning. Eller åtminstone ligga på golvet och yla. Eller ja någonting. Fast över vad får ni nog inte veta, inte ännu i alla fall. Dels för att jag inte orkar röja min identitet på fler sidor och få en massa skabbiga eller fjäsk PM/mail överallt för det skulle jag lätt få. Det får jag redan på somliga ställen och det är bara så PALLA!!!

Jag har blivit fashinerad över alla dessa speed painting videorna som finns på youtube. Såg en idag på när någon digipaintade Jack Sparrow. Det blev förstås snyggt, vad hade man väntat sig. Jag vill också kunna sådant. Men helst utan att öva en massa, jag skulle aldrig hinna öva så mycket att jag kunde bli så bra. Fast däremot hade det varit ganska intressant att kolla på en speed painting video av Caz. Om hon/du nu skulle göra en sådan någon gång. Hur man nu gör en speed painting video?!

Jag OMG:ar mig över en annan sak också men det kan jag inte heller avslöja vad det handlar om. Det får somliga ändå veta på typ tisdag som senast. Hälsotillståndet just nu är typ stillastående, gör fortfarande ont bara ibland och det känns fortfarande som om någonting är galet. Såld-boken är utläst nu och jag har försökt börja på Sandbarnet-boken men början är överdrivet poetisk och sånt pallar man fan inte. I alla fall inte när man just läst ut en bok som handlar om ungefär samam region i världen och författarna skriver på heeeeeeelt olika sätt.

Btw är det storm väder nu typ. Fönsterglasen buktar innåt när det kommer ordentliga vindar. Och ibland hör man hur stora saker släpas flera meter utanför. Några höga knallar då och då av andra föremål som flyger omkring har också hörts. Det är bäckmörkt ute, säkert har det döda trädet invid huset släppt massa stora grenar i natt också.

1 kommentarer

caz

01 Feb 2008 14:39

fan va gåtfull du är då x'D jag blev ju skit nyfiken nu :'o

man laddar förmodligen ner ett program som filmar allt man gör på datorn, typ som en videokamera men ja, den filmar bara skärmen :3 (mitt ex hade ett sånt program fick jag veta den hårda vägen, jag kan förklara ngngång över msn). så redigerar man de bara i ngt program och ställer in att de ska typ, snabbspolas :3

coolt med storm vafan! O.o

Kommentera

Publiceras ej