Sugigt

0kommentarer

Jag tycker att dubbelgångare är läskigt. Jag skulle inte vilja ha en dubbelgångare. Eller någon som liknar mig. Hoppas vid gud och alla guds vidriga små änglar att det inte finns någon som liknar mig så till den grad att man skulle ta miste på vem som var vem. Hur jag kom in på detta beror nog på att jag har stött på folk allt för många gånger som påminner om andra. Det är bara läskigt när sådant sker. Varesig det är någon som påminner om någon i en film eller så eller om det är någon som påminner om någon man har sett i skolan.

Jag tycker att rottweiler hundar suger. Grannen har en, den har skrämt ihjäl ett av mina husdjur kanske fler? Den har hoppat upp på mig och gett mig otäckt stora blåmärken över hela kroppen men igår gjorde den något som jag kommer ha svårt att förlåta. Den mördade mitt finger typ eller flera fingrar. Så nu är jag halvt handikappad i typ 10 månader framöver.

Jag tycker att min datorstol är värdelös. Den är totalt nedsutten och saknar ryggstöd och just nu håller några skruvar på undersidan att lossna. Hur värdelöst är inte det på en skala? Egentligen hade det vart skönare att sitta på en spikmatta framför denna värdelösa stol. Men någon sådan har jag inte tillgänglig tyvärr.

Inte så mkt gnäll men kanske lite gnällig och udda musik... Anyway, jag är dödstrött nu och ska vila lite innan jag kommer på vad jag ska göra idag...

Kommentera

Publiceras ej