Svart humor

0kommentarer

Person i "släkten" fyller 95år den här månaden om den inte redan har fyllt vill säga. Hur som helst har det varit inplanerat sedan länge för en stor lyxig släktmiddag. Föra gången personen fyllde ... well 90år så firades det med en middag som gick på typ 20000kr lr ngt. Lyx it is. Men det var gott i alla fall. Hur som helst denna middagen har de skjutit upp till i höst. Hur kommer man ens på tanken? När personen i fråga kan dö vilken dag som helst?! Och i frågan om hurvida jag skulle skratta eller gråta åt det hela så väljer jag skratta, eller möjligen skratt tills jag gråter.

Just nu är jag så uttråkad att jag håller på att avlida. Har suttit här vid datorn ungefär, inte riktigt men ungefär 13 timmar. Har gjort allt som går att göra nu känns det som. Sov dessutom alldeles för lite i natt. Blir nog att gå och lägga sig tidigt i kväll. Kan inte komma ihåg när jag såg på tv senast. Man kanske skulle ta och flytta sig några steg bort till soffan? Btw har jag sportlov nu, helnajs men kommer vara uttråkade förmodligen.

Kommentera

Publiceras ej