Unwanted Hair

0kommentarer

Min mus gör ont. Slant nog lite med rakhyveln downstairs. Sådant är extremt okul. Nyrakade ben borde klassas som ett beroende. Känslan av den extremt nakna huden mot textil är så himmelsk. Och err, jag heter Mentaldisease här så klaga inte. Jag gillar knivar. Rakhyvlar, skalpellblad, täljknivar, köksknivar. Egentligen allting som är vasst. Fast en liten favorit från min sida utöver skalpell är förstås mattknivar. Emellertid är det inte så trevligt med personer som har knivar som fetish. Har sett bilder på folk som håller en stor kniv mot kuken. Iofs kanske det inte kan räknas som fetish utan snarare som en extremt dålig poser. Eller "jag vill göra en porrig bild med min kniv som jag älskar mer än allt annat" typ. Det finns människor till allting.

För några veckor sedan kom en kille ifrån min klass till skolan med ena benet renrakat. Det var lite sådär kul. Han om någon skulle ha gjort det men pja ändå. Det är inte direkt vad man väntar sig från någon som leker gangsta' samt muffare på samma gång. Jag hälsade honom att det skulle göra sjukt ont när det där växte ut igen. För det är verkligen det enda som inte gör rakadeben till något ungerbart all way through. Finns det över hela taget något som är värre än... Eller ja det gör det ja men i alla fall... När samtliga korta små hår reser sig upp som i när man får gåshud. Rätt ut åt alla håll och kanter och ligger och skaver mot textil. Kliar man på det så är det kört! Då får man klia sig fördärvad tills man inte har någon känsel i benet mer.

På tal om att göra ont förresten. Ett tag praktiserade jag tortyr på mig själv. Och noppade benen precis som folk gör med sina ögonbryn. Hårstrå för hårstrå. Det GÖR ont, ohyggligt ont. Men det positiva med det är att håren växer ut långsammare än vid rakning. Det negativa är att det inte alls känns som när man har rakat benen. Fast positivt igen, de blir slätare. Negativt igen, det tar jävligt lång tid. Och så gör det förstås djävulskt ont. Speciellt på översidan av benet. Vissa hårstårn sitter så pass att man ligger och kvider när man drar ut det. Men det är kul på sätt och vis. Man kan noppa fram mönster och sånt om man skulle få för sig, alltid något.

Kommentera

Publiceras ej