ÅMG

0kommentarer

Varför har jag inte varit här?
Varför har jag inte skrivit något?
Varför, varför varför?
Senaste blogginlägget kom ut 2008-jan-18 @ 03:21
Det är ju typ en evighet sen
Jag är rädd
För mig själv

Men typ.. Orka vara beroende av något som inte egentligen ger någonting. Några kommentarer här och där. Fast och andra sidan, bloggar man ju inte på grund av det. Det har jag redan innan konstaterat. Men ja. Det finns massor att skriva om, dock kanske inget av direkt intresse. Klämmer man in något sexigt ord här och var i texten samt lägger in de orden som nyckelord får man höjd statestik. Vilket är kul. Tänk om någon faktiskt kommer att läsa detta?

Min dygnsrytm är konstigare än din. Men det är säkert. Jag somnar vid 3-4 ibland 5 på eftermiddagen, vaknar runt 11-12 på kvällen och är vaken hela natten och följande dag och så börjar det om igen när jag kommer hem från skolan. Fördelen med det är att man får den bästa tiden vid datorn, det vill säga natten.

Badrummet är förresten klart nu. Golvet är svinkallt att gå på.

Kommentera

Publiceras ej