Är du den jag tror att du är?

0kommentarer

Jag är ju som bekant rätt ny i bloggvärlden, den mer seriösa, hum hum.. Bortse från att jag spammbloggar just nu...

Hur som haver så söker jag runt i godanro på bloggportalen.se. Söker på "bajsporr" (mest bara för att ha något kul att söka på.) Sen som en hyllning till de som använt bloggportalens sökmotor för att vilja få fram sexnoveller, sex, sexbloggar, swingers och så vidare. Hur som helst får jag då upp fyra bloggar.

Den första jag läser handlar om ett webbläsarspel som jag själv spelar, Popomundo - i bloggen kallat efter deras tillfälliga namn Poplove eller som det lätt associerades till "pooplove".

Andra kommer jag till ett forum, som är skrämmande likt UM (förmodligen samma personer som driver den sidan som um). Hur som helst bloggförfattaren eller vad det är har ett bloggnamn som är skrämmande likt en som jag har festat med samt letat fram på helgon... Dessutom har personerna samma ålder och samma förnamn. Så min fråga är nu om det är samma person som jag tror att det är. (Dock heter han inte det användarnamnet på helgon).. Tja det är nog inte riktigt läge att maila och fråga "Är du du?"

Kommentera

Publiceras ej