Blandat...

0kommentarer

Err, vet inte vad jag ska skriva om idag. Käns som lugnet efter stormen. Idag om allting går som det ska så bör den som ska transportera min hamster ha fått det lilla pyret. Om jag räknar rätt så bör de vara på väg till sitt övernattningsställe just nu eller kanske rent av på väg hem. Sollentunamässan bör väl ha slutat vid det här laget?

Det regnar och fryser på samtidigt. Är de det här som kallas underkylt regn? När det som regnas ner är i vatten form men det ändå är typ.. Minusgrader för det fastnar på fönstrena som om det vore snö... Blir slask, som fryser på. Men vi har konstiga väderförhållanden här. Väldigt konstiga. Sommartid kan det till exempel vara strålande sol samtidigt som det regnar och är regnbågar lite här och var. Exakt samtidigt. Det är svinbra om man vill ut och fotografera. Man kan få både soliga bilder, regniga bilder och regnbågar på samma gång!

Gör en liten räd mot youtube idag..

Såhär i amerikanska valtider - inte - valet är typ i september. Men ändå...

Saker man inte bör göra när man inte är i en swiming pool


Denna är så bäst, det påminner om i natt när jag tog min icq runda;


Några fler tänker jag inte ta för stunden men fler kommer det säkert att bli för jag är uttråkad idag.

Kommentera

Publiceras ej