Cause of death: Heart attack

0kommentarer

Hahaha hantverkaren var ju här idag. Han kom vid 10 tiden. (Och var inte het alls). Hund1 började gnälla direkt och låg vid dörren och gnällde, ställde sig ibland upp och kraffsade på dörren och var allmänt irriterande. Så jag beslutade mig för att gå ner och hämta ett koppel och binda honom uppe vid datorn. Sagt och gjort så gick jag ner och stängde in hundarna i köket där de redan var instängda. Letade reda på ett koppel och var nyfiken på hantverkaren (som inte visste att det var någon människa hemma). Stod knäpptyst i rummet intill hallen och badrummet med ett koppel i handen när hantverkaren öppnade ytterdörren gick halvt förbi och tittade upp. Minen var oslagbar! Han blev skiträdd.

Hund1 satt ofrivilligt uppe hos mig och ville inte ens ha ett äpple, som han annars älskar. Pep, gnällde och hade sig hela, hela, hela tiden fram tills typ 14.30 då hantverkaren var klar och mamma kom hem från Kristianstad. De möttes ute och han berättade att han höll på att få en hjärtinfarkt när han såg mig i huset. Haha. Så ägt!

Så här ser i alla fall badrummet ut nu:

Kommentera

Publiceras ej