Dregel

1kommentarer

Just nu känner jag inte för att blogga. Har inget jag vill blogga om egentligen. Så varför skriver jag då? Jag vet inte det heller. Typ en meningslös dag har börjat. Och det bör på samma gång nämnas att mina dagar inte alls är samma dagar som alla andra lever efter. Just nu är klockan till exempel 00:48 eran tideräkning för mig som just har gått upp är det kanske runt lunch tid nu. Och när min dag kommer till sin ände kommer eran just ha börjat. Än dock ska jag vara uppe ett helt jävla dygn alla tideräkningar räknat.

Hamstern hämtas nog upp i morgon eftermiddag, när jag är äckligt trött. Måste förbereda en bur. Vet inte vilken. Har massor av burar att välja bland. Antingen blir det en liten duna. En stor duna liknande. Någon mindre gallerbur eller en stor och hög gallerbur vilket jag helst inte vill för hamstrar ska inte bo på sådana ställen. De är mer stäpp djur som springer omkring på marken..

Men hur som helst har jag nu bestämt mig för att dela med mig av lite dregel filmer som jag hittat på youtube. Och förmodligen är det ingen som håller med mig eller ens någonsin kommer läsa detta (tur för dem?!). Men .... Om någon känner en singel kille som har liknande utseende och helst bor inom Skåne så kontakta mig.... Eller något jag vet inte!



Jag hade lätt kunnat bli deras groupie... LÄTT!





Bättre och effektivare än porr!

1 kommentarer

Nuten

07 Jan 2008 11:31

Headbangande, halvnakna långhårspojkar makes Nuten happy happy happy!

Kommentera

Publiceras ej