Drömmar

0kommentarer

Sov nästan 10 timmar idag. Från runt 5-6 på morgonen till 15.30. Hann drömma en hel del under den tiden. På gott och ont. Jag har rätt störda drömmar då och då.. Okej rätt ofta... Eller okej, hela tiden.


Dröm1:
Jag var kille och skulle seksa med en tjej tillsammans med några kompisar. Det var mitt i vintern och vi skulle gå till ett hus mitt i ödemarken med tjejen. Som för övrigt var typ ... Ett barn. Fast det var och andra sidan vi andra också.. Vägen till huset i ödemarken var blockerad av djupa vattenfyllda diken så det gick inte att gå dit. Så vi gick tillbaka till civilisationen. Till ett annat hus som ansågs vara tomt. Två stycken gick fram och gick in i huset men kom springande därifrån snabbt eftersom det var befolkat. Sen upplöstes drömmen...

Dröm2:
Och jag, som i mitt vanliga jag (tjej), står typ mitt inne i staden. Det är varmt, solen skiner och ja det är helt enkelt sommar. Jag går några meter och börjar klä av mig naken. Helt frivilligt dessutom. Står vid en grön blommande häck och innanför häcken står ett hus där någon på hög volym spelar dansbandsmusik. Går några steg frammåt mot ett övergångsställe och på andra sidan vägen i ett flervåningshus öppnas fönstret på typ andra eller tredjevåningen och en långhårstönt (wiiii), han öppnar iaf fönstret på vid gavel och skriker hysteriskt att dansbandshuset ska stänga av "den jävla skiten" för att han försöker titta på film eller så. Jag går är nu helt topless och går över övergångsstället och träffar på en långhårstönt (wiiiii) som vänder sig upp mot fönstret och skriker något till den killen där uppe som går fram till fönstret och muttrar något ohörbart....

Dröm3:
Fortfarande i Dröm2 egentligen. Men jag går in i huset som ligger vid övergångsstället. Där inne sitter Mange (haha) med tuppkam och tittar på en tidning där han är med. Håller fram en tidningsartikel där han hade räddat någon från några galna hundar. Och där står jag med händerna för brösten och vet inte vad jag ska göra riktigt. Han verkar dock inte lägga märke till bristen på kläder utan börjar gråta (haha!).
Nästa "scen" är jag påklädd och går ut igen till långhårstönten och sen börjar jag tyvärr att vakna men jag utgår ifrån att mitt dröm jag följde med denne upp till den andra.

Kommentera

Publiceras ej