Eff Err Oo Äs Äs A

0kommentarer

Nu har jag frossat i mig onyttigheter. Så mycket onyttigheter åt jag inte ens under julen, då jag förövrigt inte alls åt mer än vanligt egentligen. Men idag hade jag en riktig frossedag. Eller bara de senaste timmarna har det vart total frossa. Först godis, massa godis. Sen nötter "för lite nyttig måste man ju vara". Och sen super feta chips med världensgodaste dipp till. Folk med ätstörningar hade dött bara av vetskapen av vad min frossa har bestått av.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig... I mitt nya rum ffs. Btw har jag nog hittat dildokudden nu, inte personligen men på bild... Åhhh kan nästan känna hur fettet pumpar ut i blodet... Bleeeeeeh... Jag är sugen på vatten och sallad med olivolja och örtsalt på. Det är fan nästan godare än det jag just proppat i mig. Ja... Jag vet... Jag är störd på alla sätt och vis.

Kommentera

Publiceras ej