Hunger

0kommentarer

Jag är hungrig. Och ja.. Jag borde väl gå ner och fixa något. Men jag är ju bortskämd. Ska ha maten serverad. Smörgåsen brädd och tet kokat, upphällt och ställt på trappavsatsen. Det är så, till 100%. Jätte bortskämd ja. Morsan bäddar min säng också, eller ja hon lägger in nytt lakan och det någon gång ibland. Jag kan typ inte bädda själv. Eller jag kan klart, men folk tycker det ser jätte roligt ut när jag bäddar, hum hum.

Jag kommer typ dö när jag flyttar hemifrån. Eller så kommer jag bli typ vegitarian. Kan göra jättegoda sallader, tycker jag i alla fall. Bestående av några olika sorters gröna blad, örtsalt och olivolja över det. Och så kan jag steka ägg.. Och så kan jag värma saker i micron... Steka bacon och jo koka te förstås också men mycket mer än så är det inte. Fast det beror nog inte bara på att jag är äckligt bortskämd. Bara rent ointresse.

De tvättar mina kläder med fast det beror delvis att jag inte kan hantera maskinen och delvis på att jag aldrig har vägarna förbi tvättstugan. Eller det skulle jag ju iofs ha om jag skulle tvätta men ja vad fan! Orka sköta sånt själv när andra ställer upp?! Men ja, jag var hungrig undrar om mörk choklad mättar?

Kommentera

Publiceras ej