Jag hatar allt

0kommentarer

ALLT
Ja verkligen ALLT
Alla som rör sig
alla som finns
alla som yttrar sig
alla som är störiga
alla som inte fattar någonting
jag hatar säkert dig också just nu

jag vill ha socker, choklad, kakor och godis. allt för pms'en. jag älskar pms men jag blir helt jävla förbannad på allting som fuckar sig extremt hela jävla tiden. datorn dröjer sig xx antal sekunder, folk drygar sig på nätet mer än de borde. och så vidare. jag hatar sådant. jag hatar, jag hatar, jag hatar.

jag hatar när någon nyser, jag hatar när någon skriver något på msn jag hatar då andra fjäskar för mig jag hatar allt det. jag verkligen avskyr det.

och alla dessa jävla töntar som inte fattar vad man skriver även om man skriver det jätte tydligt och klart, en beskrivining på något som de jätte gärna vill veta något om. och så fem minuter senare frågar de hur de ska göra något som faktiskt för i helvete står i den jävla texten. jag mår illa över sådana. därför kommer jag stänga ner min jävla sida på grund av alla horungar som inte förstår något. hoppas de dör en plågsam död.

ja, jag är hemskt sur just nu. det kan ni tacka datorn för, nut3n för och allt annat som dampar sönder på sig själva. och alla ssf ungar som blivit som gamla bittra tanter. fattar de inte att de är förändrade, förkolnade och helt jävla störda. de driver bort massa folk därifrån som trodde att de kunde bli accepterade där men icke det hittas en massa fel på dem. hur de skriver och vad de gör. jag hatar sådant äckligt folk. inse att ingen är perfekt, inse det för i helvete! ingen kan allt i början. har inte de också kanske vart nya på ett forum utan att veta hur man smälter in? skrattade folk åt dem och dumförklarades dem omedelbart? förmodligen inte men varför gör dem det nu själva mot alla nykomlingar? jag blir så jävla äcklad. jag ska fan ta reda på deras hemadresser och skicka dit en påse spya. det vore jätte mysigt.



idag kan världen dö, dö dö dödödödödödödödö DÖ så jävla mycket dö!

Kommentera

Publiceras ej