Jävla gnu!

0kommentarer

Flashback i all sin ära, men när de tar sig in på sidor jag diggar så är det inte roligt längre.. Eller jo lite. När de tog sig in och raidade ett forum jag var medlem på skrattade jag som bara den. Även om jag är moderator på det forumet. I och för sig skrattade de flesta åt dem varpå de slutade raida det forumet. Jävligt synd!

Nu har de tydligen hackat sig in på bilddagboken och snott mängder av användaruppgifter. Och lagt ut dessa uppgifter på the piratebay. Jävligt gnuigt.. Fast jag blev nyfiken och laddade ner filerna. Hittade inget skärskilt bara en massa mailadresser till folk och förmodligen deras lösenord. Bläddrade igenom filerna för att se om jag eller någon av mina kompisar har sån skit ute. Men det verkar vara grönt, förmodligen är det inte det men whatever. Däremot såg jag en mailadress som jag tycker mig känna igen. Men jag kan inte associera med vad eller vem den tillhör.

*Bläddrar runt på FB*

Bdb hackat - flashback
Teknisk fråga till crew - bdb's forum
Bdb fynd - flashback
Lösenord på vift - Dagens Media
Hundratusentals lösenord på vift - Aftonbladet / Aftonhoran
Bilddagboken hackat!!!! - Ungdomar.se



Fast och andra sidan vad spelar det för roll att kolla i min bilddagbok? Den är fylld till bredden med skit. Den äldsta alltså. Över 7000 bilder varav mer än hälften är printscreenade bilder från nätet.

Kommentera

Publiceras ej