Jävla gnu...

0kommentarer

Innan har jag typ haft noll saker som jag egentligen borde göra. Skolsaker alltså. Men nu har jag massor. Räkna/lära in Matte A är väl det tråkigaste som jag verkligen kommer att skjuta upp in i det sista. Sen läsa en bok som ska vara skriven senast 1900 men helst tidigare. Och göra en recenssion på den boken och en 1900++ tals bok. Men den har jag redan läst. Har dock inte kvar mina recenssionskills som jag fick när vi hade Svenska A. Och egentligen ska jag nog leta lite mer fakta om Hades men orka? Sen måste jag göra en massa prov till Engelska A och lämna in till läraren. Dvs måste jag plugga in kapitel efter kapitel och göra prov efter vardera samt göra minst en translation från boken. Fuck vad jobbigt. Eller att översätta är inte så jobbigt men de kräver att man översätter det mer eller mindre direkt och jag vill använda massor av synonymer för deras ord. Och sen det här biologiarbetet. Men det är i alla fall frivilligt sen borde jag få behörighet i biologi eller vad det där går under.

Funderar på att göra mig av med mina molluskdjur... Om någon vill ha dem men jag vill nog inte ge iväg dem som mat igen. Fast det kan ju inte jag avgöra vad framtida ägare vill ha dem till. Stört. Det är inte heller så lockande om ****** ska ha dem vilket hon vill men jag tycker ungen verkar vara en riktig besserwisser/fjortis/utvecklingsstörd. Orka sådana stackars mina djur om de skulle komma till henne...

Err har inte mycket mer att skriva tror jag... Eller jo en "kool" sak som hände i morse. Jag låg och halvsov och det var gryning typ alltså inte kolmörkt utan såg mer ut som skenet från månen men månen var inte där typ så.. I alla fall vaknade jag om vart annat men tyckte att jag var för trött för att gå upp så jag slummrade och sov max 10 min och det tar minst 20 min sömn innan man börjar drömma har jag för mig. I alla fall kom en dröm upp. Jag frågade i drömmen hur mycket klockan var och så svarar Jan, min ena lärare att klockan var 6. Vaknade och gick upp och då var klockan 05.55 eller något sådant. Så det var lite koolt.

Kommentera

Publiceras ej