Kärt återseende

0kommentarer

Idag har jag lyssnat på skazi tills jag lessnade och satte igång dark soho och när jag tröttnade på det lyssnade jag på celtic circle tills mina öron blödde av smärta för allt för enformig musik. Fick ett ryck och startade WoED för första gången på flertalet månader. Det visar sig att de bytt ut en massa gamla godingar. Jätte synd men.. Vad gör man? Har saknat kanalen lite till trots. Musiken är typ... Dålig men ändå. Nostalgia!

Håller på att dygna nu har inte många timmar kvar tills dygnet är till ända... Eller det är nog bara någon halvtimma kvar tills 24 timmars sträcket. Men jag ska vara vaken längre. Funderar på att sjukanmäla mig i morgon. Har sjukt, sjukt, sjukt ont i magen. Och det är inte alls trevligt tycker inte jag. Harry Potter boken är nu utläst även den, fuck it! Nu måste jag börja läsa något annat eller så.. Och i skolan är det om Antiken. Vilket jag inte pallar med. Vem fan orkar det?

Kommentera

Publiceras ej