Klockrent

0kommentarer

Grävling - söt men ettrig säger:
random okänd kille skrev just till mig "JAG GÖR VAD DU VILL I CAM"
Grävling - söt men ettrig säger:
jag har såååååå stor lust att skriva att han ska ta livet av sig
Grävling - söt men ettrig säger:
men om han verkligen gör det så skulle man bli fett straffad för det
Caz säger:
hur ska ngn veta att de var du
Grävling - söt men ettrig säger:
IP?
Caz säger:
långsökt
Grävling - söt men ettrig säger:
om han skulle ta livet av sig skulle ju cammen vara igång och msn och så sitter jag där och ser glad ut xD
Grävling - söt men ettrig säger:
han kan ju inte stänga ner msn om han är död
Caz säger:
skyll på att de var din mors pv =D=D=D=D=D=D=D
Grävling - söt men ettrig säger:
som inte är här nu xD
Caz säger:
seriöst
Caz säger:
säg åt honom att ta livet av sig
Grävling - söt men ettrig säger:
nästa som mailar är en polis rofl
Grävling - söt men ettrig säger:
fan vad klockrent rofl
Caz säger:
seriöst?
Grävling - söt men ettrig säger:
ja eller väktare lr ngt
Grävling - söt men ettrig säger:
haha så klockrent <3
Caz säger:
lätt <3
Caz säger:
de måste du nästan blogga om



Detta är sånt som bara kan hända mig. Hur lyckas man med något sådant? Lyssnar sönder mig själv med Daft Punk som jag egentligen inte är så förtjusta i. Det är typ bara 1-2 låtar som är skapligt bra. Men skulle man sampla av dem och ta det bästa ur dem så skulle det bli skit kvar. Så ja det suger. Lyssnar man högt på dem får man dessutom ont i öronen. Det är säkert! Jag kan sitta och lyssna skit högt på Pantera i en timme utan att få ont i öronen men skulle jag lyssna vid samma volym på Daft Punk skulle jag få ont i öronen efter en kvart.

Kommentera

Publiceras ej