Knäpp lärar(inna)

0kommentarer

Så jävla underhållande dag det var igår! Underhållning i världsklass för involverade som förstår sig på vad vi syftar på i alla fall. Min lärare som vi har i så kallat "tema" som är ett samlingsnamn på samhäll, religion, naturvetenskap osv. 
Underhållande 1:
Ingen i hennes mentorsgrupp var där dagen till ära. Bara en eller två av dem var sjukanmälda men resten spårlöst försvunna.

Underhållande 2:
Min lärare och mentor hade ramlat och brutit armen, vilket i sig inte är så underhållande kanske. Men den lärarinnan såg så skyldig ut så jag kom fram till att hon måste ha puttat honom. Tyvärr tror jag inte det stämmer. Men det hade vart riktigt kul om det var så!

Underhållande 3:
Hon glömde hela tiden bort elever. Hon: "*rabblar upp namn som ska ha naturvetenskap*", Jag: "Men Jag då?", Hon: *oförstående blick* "Och så du.", en annan elev i klassen "jag också?".

Underhållande 4:
Så skulle man skriva diskussionsfrågor till det arbetet man skulle göra. Innan vi ens satt igång med arbetena. Och noll instruktioner på hur man skulle göra fick vi. Vilket betydde att vi stack till internatköket och kollade på ztv, mtv och the voice i någon timme.

Kommentera

Publiceras ej