Men fy!

1kommentarer

Påmindes idag om att skolan börjar på Måndag, alltså i morgon. Det har jag inte alls tänkt på förrän nu. Vilket är läskigt. Jag känner mig oförberedd mentalt och ... Ja...
Dock ska det bli kul att komma dit igen. Vi får nya elever i klassen. Typ 5 tjejer och en aspie kille *hint hint*.  Musik klassen får en ny tjej och två killar, hoppas det blir något att vila ögonen på. Så att vi inte får fler hobby brat bögar.

Ett gammalt nattsällskap, på msn då, dök upp idag, efter typ 2 års tystnad. Lika rolig som alltid. Vi diskuterade sex, jobb och bajs till klockan tre på natten. Sen laddade jag upp nattens bilder på bilddagboken som var mer fittig än vanligt och vägrade släppa in flera av bilderna.

Min hamster är kvar i Stockholm. Men har bytt "ägare" dvs hon som transporterar den hit har den nu. Kommer hit ner i morgon vid fyra på eftermiddagen. Men med tanke på hur väglaget är just nu så blir det kanske till att hämta den senare i veckan. För det har kommit snö till Skåne, men först var det bara underkylt regn som sagt tidigare.

Enligt tv nyheterna blev det närmare 100 bilolyckor runt om i hela skåne idag, från lunch och frammåt. Hur folk lyckas med det har jag ingen aning om. Eller jo. Det är 1cm tjock is överallt, på bilar, på vägen osv. Sen fick vi snö, vet inte om den är kvar ännu men det var kul. Var ute och lekte lite i den runt midnatt. Eller lekte och lekte. Fotograferade mest.

1 kommentarer

sofie

06 Jan 2008 16:53

jag vet när jag börjar imorn
och jag måste ffs upp klockan sju >__

Kommentera

Publiceras ej