Men smarto!

1kommentarer

Inledde dagen med den där underliga drömmen (se inlägget under). Efter några timmar upptäcker jag att mensen har börjat. Det är bara att gratulera - not. Jag går ner för att stoppa in en tampong. Som efter lite kläm och känn är på väg in i urinröret. Men grattis! Tog ut och körde in på rätt ställe.. Mysigt.

Med mens har man tillgång till fingerfärg jämt!
Blod luktar så jävla äckligt. Liksom järn...
Det ger mig kväljningar nästan ändå klarar jag av mycket annat som är äckligare.
Ibland hatar jag att vara tjej

Ritade en kentaur idag, den blev rätt bra faktiskt. Om man bortser från att huvudet inte kom med på pappret och kroppen ser helt störd ut och ena armen är missbildad. Har begärt att få ner gamla teckningar från vinden. Jag är nyfiken på att se hur fult jag ritade som liten. Självfallet kommer dessa att scannas in och sumeras på lämpligt sätt.

Har mailat ********* om kräken nu. Hon vill bara ha två st. Och lämna resten åt sitt öde. Stört.

1 kommentarer

cazi

28 Jan 2008 10:01

hur jävla stort urinrör har du eller hur små tamponger använder du?! :'o

Kommentera

Publiceras ej